&1 Postanowienia ogólne
1. Niniejszy Regulamin świadczenia usług serwisowych jest integralną częścią umowy sprzedaży oferowanych usług przez firmę BEAN Alicja Milewska prowadzącą działalność pod adresem:
03-728 Warszawa, ul. Targowa 33A lok. 30 NIP: 526-208-51-64, REGON: 140012523. Firma BEAN Alicja Milewska jest autoryzowanym dystrybutorem produktów znajdujących się na stronie alcofind.eu oraz autoryzowanym serwisem producenta.
&2 Definicje
1. Kalibracja/Adiustacja alkomatu – proces ustawienia wartości wzorcowych w urządzeniu tak aby wyniki odpowiadały wartościom płynów wzorcowych
2. Naprawa alkomatu – działania serwisowe, łącznie z możliwością wymiany części zamiennych, które prowadzą do przywrócenia pełnej sprawności urządzenia
3. Laboratorium serwisowe – punkt serwisowy firmy BEAN
4. Czynności serwisowe – wszystkie działania prowadzące do przywrócenia alkomatu do stanu pełnej sprawności
5. Bezpłatna kalibracja alkomatu – alkomatom uczestniczącym w programie bezpłatnych kalibracji przysługują bezpłatne usługi przez wyznaczony przy sprzedaży alkomatu okres.
6. Klient – osoba która zaakceptowała regulamin oraz wysyłająca alkomat do laboratorium serwisowego
7. Punkty serwisowe – niniejsze laboratorium serwisowe oraz autoryzowane przez dystrybutora punkty serwisowe wyznaczone do przeprowadzenia kalibracji urządzeń znajdujących się na stronie alcofind.eu
&3 Działania serwisu
1. Po zaakceptowaniu przez klienta regulaminu świadczenia usług serwisowych oraz po otrzymaniu urządzenia od klienta laboratorium serwisowe przystępuje niezwłocznie do kalibracji urządzenia.
2. Jeśli kalibracja alkomatu przebiegła pomyślnie, alkomat zostaje odesłany do klienta na koszt laboratorium serwisowego za pobraniem kurierem pod wskazany adres. Klient laboratorium serwisowego ponosi wyłącznie koszt kalibracji, który został uprzednio ustalony z serwisem.
3. Gdyby podczas kalibracji alkomatu okazało się, że nie przebiegła ona pomyślnie, laboratorium serwisowe skontaktuje się niezwłocznie z klientem w celu ustalenia dalszego postępowania.
4. W przypadku wyrażenia zgody na dalsza naprawę laboratorium serwisowe przedstawi klientowi poprzez e-mail lub telefonicznie koszt usługi naprawy alkomatu. Po wyrażeniu zgody i ustaleniu kosztów laboratorium serwisowe przystąpi niezwłocznie do naprawy alkomatu. W przypadku czasowego braku dostępnych części serwisowych czas naprawy może się przedłużyć co będzie konsultowane na bierząco z właścicielem sprzętu.
&4 Zwroty
1. W przypadku nie wyrażenia zgody na naprawę, alkomat zostanie odesłany kurierem do klienta na koszt odbiorcy. Koszt wysyłki w tym przypadku wynosi 10zł.
2. W przypadku nie wyrażenia zgodny na naprawę oraz braku kontaktu z właścicielem sprzętu oddanego do serwisowania, po 90 dniach od daty przyjęcia, laboratorium serwisowe może zutylizować sprzęt. Utylizacja odbywa się na koszt laboratorium serwisowego a klient traci możliwość wszelkich roszczeń do sprzętu uprzednio odesłanego do laboratorium serwisowego.
&4 Gwarancja
1. Na wykonaną usługę klient laboratorium serwisowego otrzymuje 3 miesięczną gwarancję.
2. Gwarancji nie obejmują szkody powstałe z powodu niewłaściwego użytkowania, uszkodzenia sensora w wyniku samodzielnej lub przeprowadzonych poprzez przypadkowe serwisy kalibracji lub napraw alkomatu.
&5 Kalibracje bezpłatne
1. Po zaakceptowaniu przez klienta regulaminu świadczenia usług serwisowych oraz po otrzymaniu urządzenia od klienta laboratorium serwisowe przystępuje niezwłocznie do kalibracji urządzenia.
2. Jeśli kalibracja alkomatu przebiegła pomyślnie, alkomat zostaje odesłany do klienta na koszt klienta za pobraniem kurierem pod wskazany adres. Koszt wysyłki po wykonanej usłudze bezpłatnej kalibracji alkomatu to 10zł.
3. W przypadku braku kontaktu z właścicielem sprzętu oddanego do bezpłatnej kalibracji laboratorium serwisowe może zutylizować sprzęt po 90 dniach od daty przyjęcia do laboratorium serwisowego. Utylizacja odbywa się na koszt laboratorium serwisowego a klient traci możliwość wszelkich roszczeń do sprzętu uprzednio odesłanego do laboratorium serwisowego na bezpłatną kalibrację.
4. Bezpłatne kalibracje alkomatu mogą być przeprowadzane wyłącznie w powyższym laboratorium serwisowym oraz w wyznaczonych przez dystrybutora produktów znajdujących się na stronie autoryzowanych punktach serwisowych. W przypadku stwierdzenia ingerencji w alkomat któremu przysługują bezpłatne kalibracje przez inne osoby lub podmioty, klient traci możliwość bezpłatnych kalibracji, gwarancję na alkomat oraz sensor elektrochemiczny znajdujący się wewnątrz alkomatu.
&6 Wysyłka
1. Klient powinien dostarczyć alkomat do laboratorium serwisowego na własny koszt.
2. Klient powinien zabezpieczyć przesyłkę z alkomatem w odpowiedni sposób, tak aby urządzenie nie uszkodziło się w czasie transportu.
3. Wysyłka zwrotna po wykonanej usłudze płatnej jest po stronie laboratorium serwisowego. Klient za nią nie płaci.
4. Wysyłka zwrotna w przypadku usługi bezpłatnej jest po stronie klienta. Klient płaci za przesyłkę 10zł, a przesyłka jest realizowana poprzez kuriera za pobraniem.
&7 Przetwarzanie danych osobowych
1. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie przez firmę BEAN Alicja Milewska prowadzącą działalność pod adresem: 03-728 Warszawa, ul. Targowa 33A lok. 32 NIP: 526-208-51-64, REGON: 140012523 danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji ww. usług – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
2. Klient wyraża zgodę w razie takiej potrzeby na wysyłanie poprzez serwis SMS informacji o postępie prac w czasie trwania realizacji kalibracji, naprawy serwisowej oraz na przypomnienie poprzez sms o konieczności przeprowadzenia kolejnej kalibracji. Zgoda może być cofnięta w każdym momencie przez klienta poprzez wysłanie e-mail’a na adres: biuro@alcofind.eu.