Przed wysłaniem alkomatu do serwisu należy:
1. Wypełnić Zgłoszenie serwisowe RMA. Po wypełnieniu zgłoszenia serwisowego należy je wydrukować i spakować razem z alkomatem do paczki. W przypadku braku możliwości wydruku zgłoszenia wystarczy zapisać na kartce nadany w czasie zgłoszenia numer i załączyć wraz z krótkim opisem do paczki.
2. Paczkę klient wysyła do naszego serwisu na własny koszt na adres: BEAN – Serwis alkomatów, ul. Targowa 33A lok. 30, 03-728 Warszawa
3. Po otrzymaniu alkomatu jest on kalibrowany przez nasz serwis w czasie maksymalnie 48 godzin
4. W przypadku stwierdzenia dodatkowych uszkodzeń alkomatu, np. zużycie sensora, klient jest informowany o możliwości naprawy telefonicznie lub poprzez e-mail
5. Po kalibracji alkomat jest odsyłany kurierem InPost za pobraniem na nasz koszt (płatność u kuriera) lub po przedpłacie na konto jeśli klient wybierze taką formę zapłaty za usługę.
Kontakt do serwisu:
e-mail: serwis@bean.pl
tel. 22 8581509
Serwis czynny: Pon. – Pt. w godz. 09-17